Ontdek Ons Verhaal

Over

Bij binnenkomst waan je je in Parijs. Franse muziek, een uitnodigende wijnbar,
sfeervol interieur, ingetogen kleuren en bijzondere kunst. “Toen we voor de tweede keer de deuren moesten sluiten, zat ik eerlijk gezegd in zak en as”, vertelt Patrick.


“Hoe moet ik nu verder? Ik belde Maaike (Koster & Beijer) om te sparren.”

Maaike kwam regelmatig bij Batifol en miste eenheid. “Het was gezellig, maar qua uitstraling een groot contrast in verschillende stijlen. Dat matcht niet goed met de ontwerpen van Koster & Beijer, die gebaseerd zijn op rust, ritme en balans.” Paris chic werd het uitgangspunt en resulteerde tot een compleet concept van logo tot een nieuw interieur, terras en menukaart. Ook op de Instagrampagina alsmede de Batifol playlist op Spotify is de specifieke sfeer doorgevoerd.

Maaike:
“Door mijn ervaring in de reclame, weet ik hoe belangrijk het is om een totaalconcept neer te zetten en Patrick geeft me daar alle ruimte in.”
Op de menukaart staan Franse klassiekers als steak tartaar, escargots, poulet
roti, oesters en meer. Patrick: “Niet alleen diner, maar ook de lunch wordt naar
een hoger niveau getild en voor alles hebben we uiteraard bijpassende wijnen.
Ik kan niet wachten totdat onze gasten al het lekkers kunnen proeven. Het vernieuwde terras zal het paradepaardje worden. Omringd door veel groen, gedekte bistrotafeltjes waan je je straks in een Parijse binnentuin.”


Patrick en Maaike kijken tevreden terug op hun samenwerking. “Het heeft
geresulteerd in een van de mooiste zaken van Noord-Holland”, zegt Patrick
voldaan. “De eerste complimenten stromen binnen, dus dat belooft veel goeds.
Het eindresultaat heeft mij weer de energie gegeven die ik door de coronacrisis
even kwijt was. En wat de toekomst betreft: we gaan ervoor!”